GLIMT...........fra hav og fjell og litt til

23. august 2015

T-skjortepadling rundt Giske

Eg har lokka og lurt Odddvin i lange tider no og skrytt over kor gildt det er å padle på Sunnmøre, så når det endeleg klaffar med jobb og gode meldingar- jau då er det berre å glede seg! Rundt Giske er min absolutte favoritt når eg skal plukke ein nærtur til å vise fram kor flott det er her. Vi er ikkje før kommen utpå før gliset til Oddvin nesten går rundt. Og breidare blir det jo meir vi får sjå ut i havet. Speilblankt vatn, sol og flott natur uansett kor du snur deg. Eg gliser litt eg og, og tenker eg er jaggu heldig som har kort veg både til fjordane og havet....Det er berre å nyte det. Sol, speilblankt hav og flott natur. Spørsmålet er korleis i all verden toppar eg dette til neste gong han kjem på (jobb)besøk?


 Dreamteam klare for tur!

På veg nordover th. Vi runder nordenden og får første gløtt av Erkna

Erkna i det fjene, ca 5 km, th, og langs land på nordvestsida th

Mot moloen ved Storevika og nordvest

Kikk inn mot musikkstudio tv, langs Makkevika på sørenden th

Glimt av Ålesund på veg nordover igjen, og Giskebrua og snart tilbake til start th

Dagens Alnes må med




2 kommentarer:

  1. Ser jo ikke så værst ut hos dere med tanke på været, Flotte bilder, heldig han Oddvin ;ø)

    SvarSlett