GLIMT...........fra hav og fjell og litt til

9. august 2015

Langtur på Søre Sunnmøre: Borgarøya-Voksa (Sande)

Vi vaknar til småregn og knottm men sola skin etterkvart. Skrotten er i overraskande bra form, men gnagsår under armane gjer grunn til bekymring. Kor langt kan eg padle før det vert eit problem? Vi legg plan for dagen med mogleg retrett fleire stader langs strekket mot Sandsøy, og droppar derfor å fare innom Flåvær. På Herøy lunsjar vi og kjenner på form og gnagsår. Førebels går det greitt, og eg trur eg skal klare meg heilt til Sandsøy. Vi stilar mot Moltustranda, gjennom Langholmsundet, og vidare til Hidsneset på Gurskøya. Her må vi velge. Krysse over mot Sandsøy eller ta kvelden? Vêret ser fint ut og gnagsåra kjennes greie så vi går for kryssing. Det er 4 km kortaste vegen over mot Kleiveneset og 5 km til Sandshamn. Skal vi ta nord- og vestsida av Sandsøy eller den meir skjerma aust- og sørsida?

Eit lite stykke utpå bles det opp og mørke skyer dreg seg til i horisonten. Vêrmeldingane har vore upålitelig i heile sommar så vi tør ikkje stole på vindmeldinga på 3-4 m/s, og tek ei kjapp avgjerd om Sandshamn, sørsida og leir på Voksa. Framme i Sandshamn handlar vi litt på den lokale coopen som har alt du treng, og tek ein skikkeleg pause. Eg byrjar å kjenne det i skrotten, men no er det ikkje lange biten att. Ved Voksa startar leitinga etter ein høveleg teltplass. Det er lettare sagt enn gjort. Uvanleg låg fjære gjer det vanskeleg både å få oversikt og å få fullasta kajakkar på land.

Vi finn ein grøn flekk det går å komme seg til etter ein times leiting. Litt i tvil- kor lang opp går eigentleg floa her? Eg slår til slutt opp teltet i trygg forvissing om at dette er trygt- det veks trass alt gras her! Kl. 03.00 på natta må eg opp eit ærend. Då står flomålet  20 cm unna teltet. Eg reknar på det. Ut frå tidspunktet sjøen var på det lågaste er det maks flo no. Det er vindstilt og ingen dønningar. Så eg legg meg att og vonar på det beste. 27 km unnagjort og eg treng kvile til neste dag. Og kanskje fer vi ut til Riste.


Så vart det jaggu finever likevel. Borgarøya

Mildrid i godt driv tv. Herøy bru th. Uvanleg mykje straum i dag, men det synes sjølsagt ikkje på bilde.

Inn mot Herøy Gard og pause tv. Vidare mot Moltustranda th. Langholmen i horisonten.

I Langholmsundet. Vakkert.

Skorpa (midt i bildet) og Nerlandsøy tv. Mot Sandshamn th.

Sandshamn betyr fisk tv. Under Hønebrua (!) ved Trettholmane th.

Mildrid ser lengselsfullt ut mot Riste. Kanskje i morgon?

Frå teltplassen på Voksa. Vi fann ein til slutt.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar