GLIMT...........fra hav og fjell og litt til

10. august 2015

Langtur på Søre Sunnmøre: Voksa- Larsnes

Eg vaknar like tørr og fin til sol og finever. Men gnagsåra er ikkje gode og migrene er på veg og gnagsåra vonde. Riste ligg nokså langt til havs og er for flott til ikkje å kunne nytast ordentleg så vi bestemmer oss for å ha det til gode. Det vert føling i fjæra rundt Voksa i staden, på leit etter ein meir eigna teltplass til ein annan gong. Vi startar med T-skjortepadling. Mykje fint å sjå blandt holmar og skjer her ute, men ingen gode teltplassar. Etter ein runde konkluderer vi med at den beste teltplassen her ute nok er den vi allereide har nytta, og at middag på ferjeleiet no skal smake godt. Kylling og ris vert laga til medan regnvêret truar i det fjerne. Skal vi ta ferga tilbake til Larsnes, eller padle? Eg kjenner på migrena at ingen av delene er optimalt, ettersom det å ta ferge inneber å fly fram og tilbake med tunge kolli og kajakkar i både endar. Stress og migrene er ingen god kombo. Det er drøyt 5 km til Larsnes. Ingen vind og ikkje noko bølger å snakke om. Ikkje er det meldt ruskevêr heller. Men vi må bestemme oss no- ferga går om 30 minutt og det er to timar til neste. Nei, eg stemmer for padling- vi skal jo inn i smulare farvatn og eg veit eg vil halde heile vegen inn.

Som vanleg på denne turen kjem det regn og vind ikkje lenge etter at vi har lagt ut frå land. Mykje regn. Og artige bølger. Det er ikkje alltid eg synes at regn er så veldig artig , men no er det det. Kryssingar er generelt kjedelige, men regn og bølger gir litt variasjon. Vi kjem inn til Larsnes eit kvarter/20 minutt etter ferga. Veldig fornøgd og passe sliten.

Vi sosar rundt i berre T-skjorte- luksus!

Mykje fine holmar og veldig få teltplassar. Ingen det går å komme til med fullasta kajakk jaffal.

Frå Hestholmen set vi kursen mot fergeleiet på Voksa tv. Vel utnytta båtbord på naust th.

Larsnes i det fjerne tv. Framme på Larsnes th.


Ingen skal seie at vi ikkje har testa ut Skim Differ skikkelig. Vi har totalt tilbakelagt  67 km og foretatt 3 brukbart lange kryssingar. Vêret har stort sett vore greitt, men litt bølger og vind har vi smakt på. Og det har vore mykje straum i sjøen på denne turen. Så kva er konklusjonen? Eg sitt godt i han, også etter fleire timar på sjøen. Det er god kontakt mellom skrog og kne/lår, og eg vil tru han er nokså lettrulla. Lårstøttene kjem litt langt ned mot knea på meg, men ellers er dei greie. Einaste er at eg ikkje får jobbe så godt med beina, men det er kanhende prisen å betale for å ha god kontakt med skroget. Kajakken går utruleg mjukt i vatnet og er veldig forutsigbar, stødig og lett å kontrollere i bølger. Dette likar eg veldig godt- kanskje det beste eg har opplevd i kajakk så langt? Romanyen er stødig i bølger, men både dansar og stampar litt. KSViking og Valley Avocet går silkemjukt i bølger, men dei dansar og er litt meir nervøse. Pga forma på skroget ville eg trudd Skim Differ skulle stampe, men det gjer den altså ikkje! Derimot så fomla eg litt med å få den retningsstabil og måtte bruke skegen heile tida. No hadde vi rett nok mykje av det, men eg opplevde han følsom for straum. Eg reknar igjen med at dette er ting som går seg til etter kvart som ein lærer båten å kjenne. Derimot er han lite vindpåverka og det er ein god ting på tur! Han opplevdes og som litt rank, og gir ingen ting gratis, så skal ein svinge må du kante- her held det ikkje berre med årebruk. Men då svinga han såpass godt at eg sleit litt med å stoppe svingen. Igjen vil eg tru at dette kjem seg med betre teknikk. Vi hadde ikkje med oss GPS til å måle farta undervegs, men i teorien bør han gå fortare enn Romanyen jaffal. Den opplevdes i allefall som raskare, men kor mykje veit eg ikkje. Ellers var det litt unødvendig smårusk, som at lukene ikkje heilt passar, deksrigginga kunne vore noke betre og personleg likte  eg ikkje opplegget for feste av åre på bakdekk, men akkurat dette er eit tilvalg ein kan droppe. Men bortsett frå det: alt i alt ein kajakk eg godt kan lære meg å like.

Takk for flott tur Mildrid og tusen takk for lån av kajakk til Kristin og May-Elin. Og takk til Jon Oli som plukka oss opp att på Larsnes. Strålendes!






2 kommentarer:

  1. Den som hadde klart å sitte en stund i denne hadde kanskje hatt en. Men niks. Sitter du godt i den er den absolutt verdt å vurdere.

    SvarSlett
  2. Ser ut som de har hatt ein veldig fin tur! :) Kjekt å lese!

    SvarSlett