GLIMT...........fra hav og fjell og litt til

19. april 2022

Sulletur i Herøy

 Påska i år har vore heilt fantastisk. Sol, sol, sol og sol. Då vil ein sjølvsagt rekke alt. Helst på en gong. Eg fekk det nesten til. Med ei god natts søvn i telt, bar det heim att etter ein betre frukost i det fri for å pakke til padletur. Men eg måtte sjølvsagt nytte fineværet til å beise terrassen først. Kva får ein vel ikkje tid til om ein vil??

No tek det litt lengre tid å pakke til kajakktur enn det ein trur - kvar einaste gong - så vi var ikkje ute med klubbnaustet før godt over kl. 15. Men det er vår og lange dagar og ikkje noko å stresse for (tja - det var vel det eg faktisk gjorde, men men....). Eg gjekk for klubben sin Pilgrim, mens Åse fekk Greenlandaren.

Vi stilar utover i retning Herøy Gard. Åse har ikkje padla på fleire år, så litt rusten teknikk.


Nydeleg ute på sjøen i dag. Her ved Herøy Gard.


Kanskje den flottaste utsikta på denne turen - Flåvær i det fjerne


Eggebøneset på andre sida.

Planen var eigentleg å finne oss ei lun vik og grille pølser på turen. Det skal ein jo gjere i påska. Men det bles litt opp og varmen lot vente på seg. Dessutan var eg sliten etter turbolivet det siste døgnet, og ungdommen streva litt i vinden. Etter litt kort rådslaging kom vi fram til at pølsegrilling like godt kan gjerast i hagen heime. Og det gjorde vi. Ein kort, men fin tur vart det no likevel. Og ei flott avslutning på årets påske.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar