GLIMT...........fra hav og fjell og litt til

11. juni 2023

Motstrøms i Eiksund

Det er kenge sidan eg har vore ute og dykka, og litt dykkesjuk vart eg kjempeglad når Marko hadde klart å tromme saman ein liten gjeng. Rett nok vart vi ikkje så mange til slutt, men Tore Olav, Marko og eg fekk oss ein fin tur i Eiksund likevel. Og med to erfarne karar til å veilede og komme med tekniske tips, vart det ei ganske lærerik økt for min del.

Mykje småfisk...

...og litt større fisk

Tareskogen vår er i ferd med å bli overteken av trådalgar som dekkje havbotnen som eit teppe....Ikkje berre ser det nitrist ut, men heile økosystemet vert ute av balanse. Og årsaka er mellom anna auke i havtemperaturen....

To syndare i sommarsol- kråkebolle og trådalger. Ingen av dei vil vi ha for mykje av...


Det var merkbar med straum i Eiksund denne dagen - tungt å svømme, lette å bli desorientert fordi straumen styrte meg i ein anna retning enn dit eg skulle, og heilt håplaust å få tatt gode bilete...

Mykje straum og røyrsle i vatnet i dag.....

....og ganske vanskeleg å fokusere med kamera...

Tore Olav fann ein flott krabbe - som fekk sleppe fri att.

Eg må heilt klart får opp kondisen. Det er tungt nok opp bratte bakkar om ein ikkje må puste via snorkel òg. Og så var det svømmeteknikken då, her er heilt klart ein jobb å gjere. Men øvelse gjer meister får eg tru, så då er dette berre om å gjere å ikkje vente for lenge til neste tur....

Takk for tur og tålmod!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar