GLIMT...........fra hav og fjell og litt til

30. juli 2022

Padling i Kjeldsund med gamlekajakken og ny padlekompis

 Før sommaren starta solgte eg Playen. Litt blanda kjensler - ein veit kva ein har, men ikkje kva ein får. For eg må jo ha ny kajakk. Men livet er fullt av positive overraskingar. Mona dukka opp som kjøpar lokalt her eg bur - i gangavstand faktisk - og er attpå til innflyttar eit hønseskræv frå der eg sjølv kjem frå! Og før kajakken forlot tunet hadde eg altså fått meg ny padlekompis!

Ein fin ferskingtur er å padle i Kjeldsund. Her er skjerma, korte avstander og ganske så idyllisk.

Spent på aller første turen!

Lekkert!


Grunnesundet. 

Fint vær og greie temperaturar til tross - vi valgte tørrdrakt. Eigentleg litt for varmt å padle i, men planen var å prøve på ein velt og berge seg ut av kajakk (wet exit) etter pause på land, og då kjem tørrdrakta godt med. På Barkarholmen tok vi oss ei pause i solskinnet. Delig med litt sommarkjensle. Kantareller fann vi og! Etterpå vart det litt øving på å gå rundt med kajakken. Nye neoprenespruttrekk er ofte vriene å få på - då er det ei ekstra forsikring å øve seg på å få det av under vatn. Det gjekk faktisk heilt fint!

Rasteplass på Bakarholmen

Wet exit. Det gjekk bra sjølv om tvilen var der.

Lenge sidan eg sjølv var ny i kajakk. Litt stas å få være turleiar. Lenge sidan det og...

Siste biten på heimveg.

Kjekk tur i kjekt selskap. Litt fleirer småturar og litt meir øving på både eigen- og sjølvberging, så kan ein utvide horisonten betrakteleg på turfronten. Eg tenkjer eg har gjort ein god handel her!! Så får vi berre håpe på at hausten byr på betre vær enn årets sommar.

2 kommentarer:

  1. Det der var jo et passelig kinderegg! Hilsen Padlemia, som verken får logge inn eller bruke navn og nettadresse for Blogger nekter på at adressen de sjøl har laget for bloggen min er gyldig…

    SvarSlett
  2. Helt klart. Kunne ikke blitt bedre!!

    SvarSlett