GLIMT...........fra hav og fjell og litt til

14. august 2022

Padle til fest tur

 Det har vore mykje regnvér i sommar og lite tur, og ferien nærmar seg slutten. Yr melder moglegheit for gløtt av sol og opplett, og Unni melder om naustfest. Eg vil begge deler. Utfordringa er tida. Eg rekk ikkje å padle først og så heim før fest, og dagen derpå er det ingen garantiar for at eg orkar å padle. What to do? Svaret er enkelt - eg padlar til fest.


No er det ikkje eigentleg lange biten å padle så eg tek ein runde via Håkonsholmen, Byholmane og så innover til Ulstein att. Ein finfin tur som tok om lag ein time.

Nydeleg start frå Osnessanden

Mot Håkonsholmen

Kruse Knallkul. Veldig kul båt i litt for stor fart gjennom sundet.

Byholmane. Tre holmar som ser ut som ein frå denne vinkelen.

Eg rundar mellom dei to ytterste før eg snur nasen innover att.

Innover mot Ulstein.

Framme!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar