GLIMT...........fra hav og fjell og litt til

3. november 2018

Rulletrening med Lene

Ikke at jeg har padlet såhimla mye, men jeg ligger alvorli etter med blogginga. I allefall- i begynnelsen av november var jeg ute og rullet med Lene. Alt for lenge siden sist sjølsagt - desto kjekkere at vi fikk avtalt ei økt. I typisk novembervær - regn, vind og ca +5 grader. Både i luft og vann vil jeg tro.

Denne gangen var målet å bryne seg på Romanyen igjen. Få til ei rulle eller to. Øve på egenredning. Men lenge siden jeg har rullet i kaldt vann, så denne gangen gikk jeg for kvalitet (forhåpentligvis) fremfor kvantitet.

To ruller og to godkjente egenredninger var nok. Best å gi seg meg godfølelsen innabords. Kjekkere å se på Lene da- som øvde på grønlandsruller i greenlanderen sin. Det såg ut til at været ikke var til hinder, for å si det slik. Derimot var det til hinder for å ta gode bilder. Så da blei det litt så som så med billedkvaliteten. Men viktigs av alt - vi fikk til ei rulleøkt i november, og jeg fikk til å rulle Roamnyen!










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar