GLIMT...........fra hav og fjell og litt til

3. juli 2015

Sommerlig rundt Giske

Da jeg bestemte meg for at Vikingen og jeg ikke var ment for hverandre var det Gunnhild som innledet ett nytt forhold til den. Og helt siden den gang har Gunnhild og jeg hatt planer om å få til en padletur i lag. Det begynner å bli noen år siden. Gunnhild har til og med rukket å gi Vikingen fyken og innledet ett nytt forhold til en Play. Foreløpig ser det ut til å vare. Men intet vondt ord om Vikingen. Den fikk tross alt to damer ut på padlegalaien, og koser seg nå med en ny dame.

I allefall. Endelig har vi fått somla oss til en padleavtale. Rundt Giske. Som sagt så gjort. Fint vær og varmt, så jeg dristet meg til å padle i T-skjorte og shorts for aller første gang! Noen sinne! Jeg droppet julirulla da- vanntemperatuen er ikke noe å skryte av ennå. Vi koste oss i finværet, sulla rundt i bedagelig tempo, Gunnhild spanderte kaffi og kjeks på en stein og før vi visste ordet av det var vi rundt. Ganske alright på en helt alminnelig onsdags ettermiddag i grunn. Så håper jeg bare det ikke blir flere år til neste gang vi får padlet i lag!





Erkna i det fjerne



Gud kor vi kosa oss no!

Endelig kom hengetaket til nytte. På ordentlig. Foto th: Gunnhild

Giske har ikke så mye å gå på hvis havet stiger........#paddeflatt




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar