GLIMT...........fra hav og fjell og litt til

19. mars 2022

Første padletur i år!

Forrige helg fekk eg meg ein fin tur åleine rundt Hatløya. Vinteren og våren har så langt i år blåse vekk, så det har rett og slett vore litt vanskeleg å få seg ein tur. Men no altså vart det.

Sanden er endeleg komme attende på Osnessanden. Fin start berre det!

Hatløya rett forut!

Mot Håkonsholmen.

Denne gongen gjekk eg på utsida av Håkonsholmen. Husa på BØ i det fjerne

Måtte sjå litt i retning havet og. Byholmane rett fram.

Det vart snirkling på yttersida av Hatløya denne gongen. Snøkledte fjell i Herøy i det fjerne.

Eg tok meg tid til å padle innom kvar ei vik denne gongen. Det har eg ikkje gjort før!Mykje fint å sjå. Torvika (eller Torrevieja so det heiter på folkemunne)på andre sida.

Mogeleg teltplass til venstre i bilete. Men litt vrient med store steinar i fjøra....

Halvvegs. Grøneholmen heter visst den faste haldeplassen min (th).

Kaffi og sjokolade vart servert på dekk denne gongen. Eg gadd ikkje gå i land.

Handelsstaden på Borgarøya er alltid like fin å komme til.

På heimveg. Gløtt utover i retning Flø

Ulsteinvik!

Det vart ein nydeleg tur i flott vær. Rett nok skya det til undervegs, men så lenge det ikkje bles er eg i grunn nøgd. Det som ikkje var så bra var at eg miste pakninga rundt utløysarknappen på det vanntette kamera mitt. Den berre losna sånn heilt utan forvarsel.....Men turen vart fin sjølvom altså!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar