GLIMT...........fra hav og fjell og litt til

9. mai 2018

Rulling

Sist jeg rullet og fikk det til med Romanyen var i juli i fjor- og da var det ikke særlig dreis på det. For noen uker siden prøvde jeg meg igjen uten å lykkes, så nå er det jaggu meg på tide å få dreis på det igjen. Og med ny jobb byr det seg nye muligheter til å få lagt inn ei lita rulleøkt.

Det er 20+ og vel så det når jeg legger ut fra Osnessanden. Der er det for mye publikum til at jeg orker å holde på, så jeg sniker meg bort i nabovika. Godsida testes først, og joda- jeg fikk det til. Og enda en gang! Så er det vrangsiden. Det går- så vidt! Men jeg skal ikke klage- jeg synes det er en bra start dette med tanke på hvor lite jeg har holdt på de siste to årene. Men når jeg skal ta bilde underveis halvvegs i rulla- da skjærer det seg. Jeg får ikke lagt åra i rett posisjon igjen. Avslutter med ei rulle til og en ganske dårlig egenredning. Men alt i alt ei fin økt, men det må jobbes mer med både set up og egenredning.

Albuen derimot syntes IKKE det var særlig stas med rulling- ei heller motvindspadling tilbake.........







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar