GLIMT...........fra hav og fjell og litt til

4. februar 2015

Januarrulletrening

Det er farlig nær slutten av januar og det er på tide å skride til verket. Mildrid og jeg møtes på Osnessanden, pakker oss godt inn og lar det stå til. Jeg går gjennom de rullene jeg kan på begge sider. Det går sånn høvelig bra. Så da utvider jeg med ei selfierulle: man går rundt, tar en selfie med lommekamera, sjekker om det blei bra, tar en selfie til for sikkerhetsskyld og ruller seg opp igjen.... 

Ei fin-fin økt, bedre enn tenkt faktisk. Rett bekledning hjelper helt klart, og tildekking av hodet/ansikt er vesentlig for at jeg ikke skal få hjernefrys og bli kvalm. Jeg hadde altså på meg ett lag ull, ett lag fleece, tørrdrakt, neoprenehette og tuiliq (Reed), hansker, sko og maske. Og beholdt varmen rimelig bra. Lekkert? Not! Men det funket!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar